Horesta

 

Det skal være NICE at besøge Danmark

NICE serviceprojekt

Det skal være NICE at besøge Danmark

NICE er serviceoplevelser i særklasse, og NICE er en forkortelse for New Innovative Customer Experiences. I første omgang har vi fokus på at skabe NICE service i Hovedstadsregionen, men projektets erfaringer og viden skal overføres til en national bevægelse.

Hvorfor?

Formålet med NICE er at arbejde med serviceinnovation inden for turisme. Der skal skabes begejstring for de unikke serviceoplevelser i tæt samarbejde med virksomheder, organisationer og forskere for at sikre, at vi leverer service i særklasse.

Hvordan?

NICE er finansieret med midler fra Vækstforum Hovedstaden og partnerkredsen, som består af HORESTA, 3F Privat Service, Hotel og Restauration, Roskilde Universitet, CPH Business og Wonderful Copenhagen.

NICE projektet har fem spor:









Se filmen om NICE her:



















 

For yderligere information kontakt:

Marianne Kragh

Uddannelseschef, 
Politisk afdeling
Tlf.: +45 35 24 80 80kragh@horesta.dk

login  



Få et login/password >Har du glemt dit password? >

Nyhedsbrev

Tilmeld dig HORESTAs nyhedsbrev og hold dig opdateret på branchenyt, lovgivning, arbejdsret, fødevarer og miljø
Tilmeld nyhedsbrev >

PRESSEKLIP

Hollandsk hotelkæde på vej til København20-04-2018Københavnerhotel får nye ejere20-04-2018Dansk operatør skal drive Moxy-hotel i Norge20-04-2018Flere turister vælger Danmark uden for sæsonen20-04-2018Aalborg-hotel lander økologisk bronzemærke20-04-2018Lübker Golf genåbner20-04-2018Handicappede beskyttes mod diskrimination19-04-2018Kan 3D-lyd og flydende campingvogne lokke flere turister til?19-04-2018